oter11 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 startet på et nytt byggesett for et par dager siden. det er en 32 ford(deuce coupe,american graffiti) som er laget av amt. er litt usikker på om jeg skal ha den gulfargen,som jeg har lakket den i,tror jeg skal gå for en mørkere gulfarge. har startet å detaljere motoren litt,bruker photo-etched fordeler/kabler/wirelooms fra detail master,fordeleren må monteres:well mange små deler Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Dette kan bli et rått prosjekt! :) jeg syns gul fargen var flott jeg :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 legg inn bilde av det fordelerkitet ... hvis du finner ut hvilken ford motor som er brukt så har jeg oversikt her av tenningsrekkefølgen så den å blir rett.. har du wirelooms til overs kanskje.. jeg kommer innom en gang nermere neste helg jeg hvis d er greit og da må du demonstrere fg bobla hehe Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 har en 32 paul fink her jeg ... taksenket osv ... 30 talls rodder er konge Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 da er dette settet også ferdig: det merkes at dette settet først ble laget på 60 tallet,forferdelig dårlig passform Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Bra Oter11 :) Forresten, har du fått PM fra meg? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Bra Oter11 :) Forresten, har du fått PM fra meg? ja,har helt glemt av det,skal prøve å få tatt noen bilder Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Takker! Sliter fryktelig med å bygge motoren ass.. uhhmmwhat? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg