vicky81 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ønskes kjøpt frontfanger til golf 3 takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Jeg har en frontfanger som faktisk ble solgt men kom i retur da ikke han som kjøpte den hadde råd til å hente den ut... Den er rød, og IKKE strøken. hva vil du gi for slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hva mener du med ikke strøkent? Her det riper eller er det sprekker? Er festene hele? Hvor mye hadde du tenk for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Det er noen striper ja. også lurer jeg på om det er en liten sprekk bunnen, men det er jeg ikke sikker på. Festene er nå hele... Du kan få den for 300,- pluss porto. Så slipper jeg å dra den hjem igjen. Men da må du svare FØR mandag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hvor mye er det i frakt da? Må sendes i oppkrav da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Frakt er vel rett i overkant av 200 med oppkrav. Liker ikke å sende i oppkrav men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Kr200,- + porto så er den min..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 da er den ikke din.... jeg har allerede lagt ut over 200 i porto på denne... Så får jeg ikke 300,- for den så gidder jeg ikke styre med å sende den på nytt. So, take it or leave it. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Solgt for 450,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg