Infinal Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Pen Golf Cab selges. Mye nytt, bla. ny cab, lykter, alu.tanklokk osv... Pris: 50000 kr. Mob: 95156957 for kontakt. For mer info se: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=278752 Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Juni 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Golf Cab. Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 den sto det stil over.. strøken! er det noe motor i den da. Som går noe Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Virker som en veldig strøken bil det der. Mye som er byttet eller er den så godt som orginal ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Juni 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Hva er gjordt: - Ny Cab - Nytt tanklokk - Nye klare lykter foran + hvite bak - Nedre leppe lakkert - Stabstag - Lakkert toppdeksel+ viftehus - osv motor, bremser ol. er urørt.... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Juni 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 IKKE mobb tilhengerfeste.... :) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Kan skrive under på at bilen er strøken! Har møtt han på noen treff og bilen er nydelig. Ble litt overrasket når jeg leste at han skal selge den. Infinal: jeg er han eks-sunmøringen som har den blå/lilla mk1 cabben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Juni 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by antheus Kan skrive under på at bilen er strøken! Har møtt han på noen treff og bilen er nydelig. Ble litt overrasket når jeg leste at han skal selge den. Infinal: jeg er han eks-sunmøringen som har den blå/lilla mk1 cabben. Jeg annonserer bilen ut for broren min.... Men han husket hvem du var. Var vel denne Golfen du kjørte ??? Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Er nå åpen for SERIØSE bud .... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 hvis broren din venter litt med å selge den så tar jeg den.. om noen måneder.. den er jo jæævlig strøken.. har veldig lyst på den. men det er lommeboka som bestemmer :( Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by Infinal Jeg annonserer bilen ut for broren min.... Men han husket hvem du var. Var vel denne Golfen du kjørte ??? Jepp. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Juli 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by blixanio hvis broren din venter litt med å selge den så tar jeg den.. om noen måneder.. den er jo jæævlig strøken.. har veldig lyst på den. men det er lommeboka som bestemmer :( Visst den står her ennå så er det muligheter............ ( Bilen står trygt partkert i garage, å blir bare brukt til "søndagsturer"/ i fint vær :) :) :) ) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Bilen settes ned til 43 000 kr i et siste forsøk på og selge den... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Er bilen solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet August 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Bilen er nok solgt ja....... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg