jansteinar Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Har fått oljelekkasje på bilen! Fylte på ny olje på motoren og va under bilen å sjekka etterpå om den nye oljen kom ut igjen! Og d gjorde den, så lekkasjen kommer visst fra motoren! Noen som har et forslag til ka som har gått til helvete?? Kommer ikke fra toppen! Der bare svetter den noe jævlig! Endura-DE 1.8 TD! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Har fått oljelekkasje på bilen! Fylte på ny olje på motoren og va under bilen å sjekka etterpå om den nye oljen kom ut igjen! Og d gjorde den, så lekkasjen kommer visst fra motoren! Noen som har et forslag til ka som har gått til helvete?? Kommer ikke fra toppen! Der bare svetter den noe jævlig! Endura-DE 1.8 TD! toppakning?? oljetrykksventil?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
claptrap Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Når vi først er inne på saken med oljelekkasje, har en 2.0 mondeo og det kommer litt olje ut forsiden, rett ved spylevæsketanken, hva er som er plassert der og gjør at det svetter litt olje? Er ikke store lekkasjen, men liker at det er ryddig og rent men plutselig la jeg merke til at det var en anelse olje der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vladdus Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Fremme til høyre? nesten ved høyre fremdekk? der sitter vell oljefilteret.. du ser den hvis du legger deg ned.. hos meg er den hvit da.. der ifra kom det hvertfall lekasje fra min mondeo Siter Vladdus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det går noen oljekjøler-rør på traversen på høyre side om jeg ikke husker helt feil. De har en tendens til å ruste....sjekk der. Hvis det kommer på baksiden av motorens høyre side, så ville jeg tippet oljefilter eller oljetrykksbryter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hadde selv lekkasje på min, og tømte en boks med Omega 917. Er oljelekkasjetetter/pakningsfornyer, og den funka fett den. Ikke en dråpe lekkasje lenger, og dette gjorde jeg i fjor. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg