Gå til innhold

Myrholm`s bilder.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hmm hvilken bmw dette er.. nja hva skal jeg si, den er norsk ja, så den har vel vært her en stund.. også er det ikke mange ukene siden den kom på veien.. den var utrolig strøken og se på.. morsom bil.. har desverre ikke så alt for mye om info på motor og div nå, men kan vel sikkert skaffes, vist du absolutt skal vite.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

diesel biler må ha de hullene der på fangeren. sjalusi er en fin ting eller.? det er ikke listverk på bilen forran, og om han har tenkt og lakkere dem på siden vet jeg ikke. ganske bra av deg at du er den eneste som har sagt noe nevgatift om den bilen noen gang..

Hvorfor må diesel biler ha de hullene? Det har jeg aldri vært borti før, så er litt interessant å lære.. :)

Sjalusi? Overfor hva? Jeg er ikke sjalu i det hele å det store, E46 er pene biler det, og med de kronene jeg har lagt ned i min E36 kunne jeg sikkert sittet med en tilsvarende E46 som den kompisen din har.. Uansett, det er ikke poenget her..

Poenget mitt er at det ser teit ut når en bil er lakkert forran, men ikke bak.. Det blir brytning i linjene.. Jeg monterer selv en bakfanger uten løst listverk nå, og da blir alt listverk på bilen lakkert så det ikke blir brytninger. Dette er min mening, og den må jeg få lov å ha uten å bli stemplet som sjalu?

Ja, er det ikke bra at jeg er den første som er nevgatif, eller negativ som noen av oss vil si? Kritikk er alltid bra å få det, så kan man jobbe utifra det..

Fine bilder!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker og bukker;)vist noen ønsker bilder av bilene sine, så kan kanskje det ordnes, øvelse gjør mester..

Den er go. Hvis bilen overlever banekjøringen til helgen skal du få ta så mye bilder att du spyr av den.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må diesel biler ha de hullene? Det har jeg aldri vært borti før, så er litt interessant å lære.. :)

Ja, er det ikke bra at jeg er den første som er nevgatif, eller negativ som noen av oss vil si? Kritikk er alltid bra å få det, så kan man jobbe utifra det..

Fine bilder!

det er vel olje kjøleren som sitter bak der.. hehe, hva kan jeg jobbe med ut av det a.? er jo ikke min bil da.. jeg skal ikke lakkere listene for han. bilen din har kostet mye i hvertfall vist du har påkostet like mye på bilen din som han;)

koselig at du liker bildene

Lenke til kommentar
Del på andre sider