beemern Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 lager en egen tråd jeg, siden jeg kommer til og legge ut en hel hæv med bilder, siden jeg har fått litt dilla på og ta bilder.. :D jeg er jo forsatt en nybegynner og og i veldig lærestadiet, kjøpte meg stativ og litt sånn for 2 uker siden.. kommenter gjerne, må få litt hjelp til og ta enda bedre bilder, ;)kom med litt tips folkens.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 et parr bilder av bilen til min søster, er ikke helt fornøyd med dem da, men får slenge ut noen så det blir noen bilder;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Fine bilder spesielt de 3 første. Hvor har du tatt de hen? Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Ser ut som Norges varemesse Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Bra den første serien du poster her! Digger første bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hva er de der grusomme småhullene i den fronten på E46'n? Og har han ikke tenkt å gjøre noe med resten av bilen? Ser dumt ut med lakkert listverk forran, men ikke rundt.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hva er de der grusomme småhullene i den fronten på E46'n? Og har han ikke tenkt å gjøre noe med resten av bilen? Ser dumt ut med lakkert listverk forran, men ikke rundt.. diesel biler må ha de hullene der på fangeren. sjalusi er en fin ting eller.? det er ikke listverk på bilen forran, og om han har tenkt og lakkere dem på siden vet jeg ikke. ganske bra av deg at du er den eneste som har sagt noe nevgatift om den bilen noen gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Bra den første serien du poster her! Digger første bilde takker og bukker;) har kjøpt meg fjernkontroll nå. så må ut og teste litt en dag nå.. vist noen ønsker bilder av bilene sine, så kan kanskje det ordnes, øvelse gjør mester.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Bra bilder du tar, likte godt de bildene av E46 BMWen. :) Har du noen fler bilder av den E30 M3'n, fantastisk fin bil! Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 ja jeg har masse bilder av den, men har ikke tittet igjennom dem enda.. skal ta noen flere bilder i løpet av helgen av den, så skal jeg legge ut;) takker og bukker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Bra bilder beemern!! :) Liker å se på dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hvilken M3 er dette??? Norsk? Nylig kommet hit eller nylig bygget? Motor? Mat meg med info hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg