DevilsTower Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Sittet siden 18.00 med denne, og har blitt ganske fornøyd! Bodykitet er brushet selv:) UPDATE - NEDERSTE BILDE!:) Orig: Mod: OPPDÆIT!:D Fiksa på speil, rebrusha bodykitet litt, og satt på endel carbon;) setter pris på kommentarene deres!:) Kom gjerne med fler! Oppdæit med CF inntak på siden:) C&C plz:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Flott modd! fine refleksjoner! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Honda Jazz er det vel! Litt blurry her og der, litt for skarpe kanter og dårlig klipping, men ellers bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Som jeg sa på msn(forresten, sorry for at jeg bare stakk uten å si hadexD), kjempe bra modd!Du kommer deg, og jeg ser frem til fler modder! God helg! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Update er lagt til i første post! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Bare å kommentere:) Trenger tips til hvordan jeg kan bli bedre! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 drit bra modd!:D men jeg tror det ikke er noe som stemmer med bakskjermen. ellers drit fet!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Bra. Du beggyner å nerme deg di store. Nå har du begynt å brushe egne deler. Da mengler det bare litt til øving så er nokk du oppe i høyde med di store:) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ingen andre som har noe å tilføye?:) Tusen takk for kommentarene deres! Har fått ett oppdrag på en Skyline R33 som jeg skal ta i helga, så kommer nok en ny chop fra meg i løpet av neste uke!:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Fin Fit(te)! :D Vulgær, ekstrem, og ytterst råfet mod! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Jeg vurderer taksenk på den, men jeg er ikke sikker! Noen formeninger om det? Tar gjerne imot flere kommentarer:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg vurderer taksenk på den, men jeg er ikke sikker! Noen formeninger om det? Tar gjerne imot flere kommentarer:) nei, taksenk er forbeholdt Musti.. ble tøff, syntes bare du skulle laget en annen frontfanger:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg