708 Racing Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Skulle ha hatt meg en spenningsomformer som gjør at jeg kan bruke en bil-CD spiller i huset mitt... Altså skal den gjør 230V til 12V... Noen som vet om steder jeg kan skaffe dette? Biltema mener jeg å ha sett at de bare har for andre veien... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Regner med du har bil, da har du sikkert batterilader også, funker ikke det da? Transformerer fra 230V til 12V? Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Biltema her, har en derfra selv Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 de er vel litt storromma. men er det bare det som må til, så må jeg vel få lurt en sånn en under senga.... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Biltema her, har en derfra selv Lader? Eller omformer som er beregnet på det jeg skal gjøre? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Kom et innlegg imellom ditt og mitt, svaret mitt ble derfor litt uklart :P Biltema har spenningsomformer. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1066&iItemId=92962. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Kom et innlegg imellom ditt og mitt, svaret mitt ble derfor litt uklart :PBiltema har spenningsomformer. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1066&iItemId=92962. Takk takk! En slik skal jeg ha! :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg