mortenwb Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Jeg byttet klosser forran her om dagen pga dem var utslitt. Kjøpte nye Spidan klosser fra Torshov og satte dem på. Funket feilfritt. Så dagen etter tenkte jeg og bytte klosser bak. Kjøpte samme merke som forran men de PIPER SOM FAEN!!!:mad: blir gal!!! hva kan være galt? har prøvd kopperpasta og alt mulig tenkbart... hva kan jeg gjøre? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScoopeX Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 du fikk montert allt riktig, inkl. den anti hyle plata og anti skrangle fjæra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 yup, alt er som det skal. tror skivene bak starter bli litt vel for slitt. skal bytte skiver, fikser ikke det problemet da vet ikke jeg Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 ta av klossene igjen....ta fram en fil å fil ned en 45graders kant rundt kanten på alle klossa... hjelper ikke det, så kjøp deg en flaske med ''anti skrik'' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Juni 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 haha, "anti skrik" på flaske :) skal prøve og file litt på klossene ja. takker for tips Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg