Stingah Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hei Oppdaga at ryggelyset på begge siden var borte for en tid tilbake. Prøvde med nye pærer men hjalp ikke. Hvor bør jeg begynne å lete etter feilen? Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Ryggelysbryteren. Sitter på gearkassa. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvor skal jeg gripe dette an da? Gå inn ovenfra ved stikka eller må det gjøres noe mere alvorlig? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Lukke opp panser å titte på girkassen er en litt bedre ide tror jeg. Tror du finner bryteren ganske kjapt da. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hvordan i all verden går jeg fram da?? Er det så lurt å tulle med det når man har null peil? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Noen som kan gi meg et svar på hvor jeg skal gå inn? Hadde vært kjekkt å fått ryggelyset tilbake :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Min også er "borte", men hvis jeg holder giren opp mot venstre så vil ryggelyset slå seg på. Men slipper jeg så forsvinner det :/ Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Dette skal jeg prøve.. Si fra om du finner ut no da :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Kan du skru ut en bolt, kan du skru ut ryggelysbryteren. Den sitter oppe på gearkassa, med 2 ledninger på. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Problemet er bare at jeg ikke vet HVOR jeg skal gå for å finne denne skruen :p Skal jeg jekke bilen opp å gå inn fra undersiden, eller skal jeg ta av trekket og gå inn ovenfra? Skal se på dette i morra tidlig Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Du åpner panseret, og titter ned i motorrommet. Der vil du sansynligvis finne en motor, og på høyre side av den sitter det helt sikkert en gearkasse. På denne gearkassa finner du en ryggelysbryter. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg