The cowboy Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by Danilken Digger det rått når pappagutter i bmw blir forbikjørt av meg, og de sitter med haka på tredje bukseknappen mens jeg seiler fra dem... ;) jeg kjører ikke pappabil.. men jeg sitter mad haka nede på knappen selv om.. men det er pga at jeg er svoren amcar fanatiker.. ikke det at jeg kan noe særlig om bilane (ennå) men bare elsker dem.. hehe.. men om det er noen amcar folk her i grenland som vil ha med en liten tulling på en tur rundt i gatene så bare si fra.. er litt for lenge siden jeg satte baken min i sete på en amcar nå :( hadde jo seff ikke skada om personen som kjørte var ei fin og ledig dame da.. høhø :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by The cowboy jeg kjører ikke pappabil.. men jeg sitter mad haka nede på knappen selv om.. men det er pga at jeg er svoren amcar fanatiker.. ikke det at jeg kan noe særlig om bilane (ennå) men bare elsker dem.. hehe.. men om det er noen amcar folk her i grenland som vil ha med en liten tulling på en tur rundt i gatene så bare si fra.. er litt for lenge siden jeg satte baken min i sete på en amcar nå :( hadde jo seff ikke skada om personen som kjørte var ei fin og ledig dame da.. høhø :op Er vel bare å stelle seg opp et sted i Skien/Porsgrunn og haike, nå i helgen. Må da være mulig å få "napp" på den måten. Stopper stadig for folk som haiker jeg. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Har du noen flere bilder av "konebilen"? Er jo veeeldig lik min! :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 .. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Air 63 .. Kjører du kone bil sa du hehe Godt du ikke kjører bleieræser som jeg da hehe Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Era Kjører du kone bil sa du hehe Godt du ikke kjører bleieræser som jeg da hehe Era Hehe, NEI TENK! Camaro er ikke noe konebil!! *sinna* ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Air 63 Hehe, NEI TENK! Camaro er ikke noe konebil!! *sinna* ;) Slappa man var masse selv ironi inni der da serru ;) ;) :D :D Ser du mekker når jeg kjører forbi oppkjørsla hva skjer a??? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Era Slappa man var masse selv ironi inni der da serru ;) ;) :D :D Ser du mekker når jeg kjører forbi oppkjørsla hva skjer a??? Era Hehe, skjønnte d.... ;) Bare bytter plugger og kabler og pusser litt og rydder litt og ser litt og lurer litt og tenker litt... Så må jeg på jobb og da ble den stående litt...... :-) Rudskogen i morra? Jeg skal se på.... :( Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Trenger du AIR 63 eller Ugla.. noen deler til bilen deres så har bruttern MYE Camaro deler liggende ;) Så vet dere det :D http://www.moldestuket.com Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Originally posted by moldestuket Trenger du AIR 63 eller Ugla.. noen deler til bilen deres så har bruttern MYE Camaro deler liggende ;) Så vet dere det :D http://www.moldestuket.com Takk for det, ser ikke bort ifra at jeg trenger litt deler etterhvert! I dag er det prøveskilter ja! :D Weeeeee!!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg