olds Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Sender et par bilder av kone bilen,argh jeg må fikse slik at døgnet blir utvidet til ca 30 timer så rekker jeg kansje over alle prosjektene før fyllt 40 år :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Og ett bilde til,desverre så står det en slapp 305 motor i bilen men den skal ut til fordel for en vassere 350 motor :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 tøff kone du må ha ;) Foresten, hvor mye gav du for den bilen? Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Bilen ble kastebyttet med en Citroen BX 1991 mod :D :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Kul!! Skal du beholde den fargen, eller regner du med å skifte farge? Forresten nice kjøretøysamling du har der!!:cool: :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Feeet bil ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ugla til Olds Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Jeg ser jo det at jeg må inn her og rette opp et uriktig inntrykk som tydelig er blitt gitt av min verre halvdel....:D For det første, HAN ga ikke en femmer for Camaroen. JEG byttet den mot MIN gamle Citroen. Uten noe mellomlegg. Og på eget initiativ. HAN skal ikke lakke bilen i noen som helst farge, HAN skal rett og slett bare holde pølselankene laaaangt unna MIN bil! :mad: Til JEG finner det for godt å sette ham i arbeid... *studerer neglene* JEG hadde planlagt at han skal få æren av å bytte/trimme motor når den tid kommer. Resten av jobben skal jeg gjøre selv (om jeg må innrømme at jeg må ha veiledning på noen få detaljer) Og JEG har bestemt at den skal lakkeres svart/sølv, med svart interiør.;) Hvis han sier noe annet må jeg desverre hente kosten og feie den hvite containeren på hjul ut av garagen en gang for alle. *Kvinner meg opp* Siter V8, fordi jeg forventer effektivitet. Og fortjener det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 You go girl! :D Du må bare kvinne deg skikkelig opp, og vise ham hvem som egentlig er sjefen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 LOL, jepp - rett skal være rett! :D Høres ut som en bra plan DU har - og må bare si thumpsup for valget på sort!! hehehe. Ikke glem å lakk støtfangerene sorte også når du er i gang - it makes ALL the difference! Får tute hvis du ser meg/oss cruise grenlandsgatene da! :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ugla til Olds Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Hmmm takk! :) Jeg har ikke hastverk ettersom det er fire år til bilen er veteran, og siden *host* pus *host* har fylt opp garagen og resten av tomta med skrot...ehhmm... Jeg registrerer at jeg egentlig ikke blir tatt særlig alvorlig og at mange av gutta snakker som om jeg ikke er tilstede, og sier nettopp sånt som hvilke farge skal DU ha til Olds, selv om jeg står der! Og jeg liker ikke betegnelse "konebil", ærlig spiker! Det høres ut som om han har kjøpt en forbanna Golf til meg...! Uhhgh... Jeg skal sette meg ned med diverse papirer og lære mer om bilen, fant ei fin nettside foresten :http://www.chevy-camaro.com/SecondGenPages/chevy-camaro-Second-generation-pictures.asp?carname=77yellowZ28_01 For de som liker Camaro. Jeg vokste opp i baksetet på en -74 Camaro LT Himmelblå med hvitt tak og et sort spar ess på panseret :D Så gamlingen hjemme satt med tårer i øya når jeg annonserte at jeg hadde skaffet min egen AM car, omsider! Han er foresten med i styret i Målselv AM car og kjører 70- Corvette Radioen hans er kaputt, har du en å selge så si ifra!;) Siter V8, fordi jeg forventer effektivitet. Og fortjener det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firebird-468 Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Hallo "ugla" vil bare si gratulerer med fin bil, morro at det kommer flere biler her i grenland og at jenter kjører grombiler. Lykke til så sees vi sikkert på byen i sommer (må jo cruise litt). Siter Fastlane crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danilken Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Så bra at det er flere av oss "konene" som har skjønt dette med biler, selv kjører jeg -69 Dodge Polara. En 9 seter stv, med V8. Svær bil, over 5.5 m lang og ca 2.2 bred. Digger det rått når pappagutter i bmw blir forbikjørt av meg, og de sitter med haka på tredje bukseknappen mens jeg seiler fra dem... ;) polara.bmp Siter Jeg er jente, hva er din unnskyldning?? Eier: Diverse 60-70 tals Mopars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Danilken Så bra at det er flere av oss "konene" som har skjønt dette med biler, selv kjører jeg -69 Dodge Polara. En 9 seter stv, med V8. Svær bil, over 5.5 m lang og ca 2.2 bred. Digger det rått når pappagutter i bmw blir forbikjørt av meg, og de sitter med haka på tredje bukseknappen mens jeg seiler fra dem... ;) var rå den = http://www.home.no/idunn/polara.html personligt så kjører jeg i joggebukser så du vil ikke se haka mi nede på noen bukseknapper :D PS velkommen til begge V8er babsene (hvis jeg får lov og kalle dere for det da) ;) måtte bare legge til at Ugla te Olds, har den beste signaturen på lenge :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 L O L Godt å se at det har kommet inn noen bestemte "koner" her. Det har vel vi gutta bare godt av (uten å si det alt for høyt) Konebil vs Gubbebil..... hva er værst?? hihihihi Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Stå på ditt Ugla! Kult å se at det er damer med litt bein i nesa og vet hva de kjører:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg