AlpejoHn Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hei, Har ny bruksbil på tunet. Dette er som sagt en 245 GLE, med B23E motor, gått 460tusen :cool: Går som ei klokke fra sveits! Opna toppdekselet, det var så reit at d kan ikke bli reinere:popcorn (Bilde lenger nede) Den har overdrive,sentrallås,el-vinduer x4, el speil, aircondition, 17" felger med 215/45 dekk, beige skinn interiør. Den er angrepet av rust, men det er ikke så mye at den er ubrukelig. Skal få sveisa det. Noen bilder: Fint i toppen vertfall :) Den går temmelig gått, å skal sette på grenrør, for å få den til å gå enda bedre :D Tar i mot tips om forbedringer med takk! :thanks EDIT: Noen som vet hvordan man strammer reima på Aircondition pumpa???? LIKE FØR JEG SLÅR DEN AV MOTOREN! Devil Er overhode ikke noen måte å stramme den på:S Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hekje du skaffa dej en nødblink brytar enda?? åso va de vel en ny subb ette vi frakta desjbore... å¨kansje dissa skruane til deksla på felgane.. åso 2 nye dekk.. ronny e blakk for å sei de son.....:cool: Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 najs bil..fine felger, få på igjen ei frontleppe da mann! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 najs bil..fine felger, få på igjen ei frontleppe da mann! Takk! Har leppe, mangler lakk :D Må bestille noe tror jeg, fant ikke den rette på stasjonen, skal sjekke en annen plass først. Men den skal på, tro meg;) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 æææææææææææ for et INTERIØR.. :puke hva tenkte VOLVO på når de lagde sånt? dere får unskylde meg.. måtte bare si hva jeg mente om det... at det er non som tør og kjøre rundt med no sånt . :respect Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 æææææææææææ for et INTERIØR.. :puke hva tenkte VOLVO på når de lagde sånt? dere får unskylde meg.. måtte bare si hva jeg mente om det... at det er non som tør og kjøre rundt med no sånt . :respect Synest ikke det er noe galt med det jeg, man må bare bli vant med det.. Og da ser man sjarmen i det, + det er skinn.. Hadde ikke det vært skinn seter, hadde jeg muligens vurdert å skifta interiør ja.. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 hehe kjekt med skinn. bare å tørke av :P men må karnskje bli vandt med det ja... hehe klarer ikke det blå interiøret heller jeg.. bortskjemt se.. hehe men kan jo begynne og lure på volvo... jeje Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg