AudioX Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 feeeeet bil!!!!!!!:eek: endelig noen som har skjønt det, ingenting e som japser med drifte-styling:D:D feteste RX-7'en av den generasjonen eg har sett!!!1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Så netopp denne i rundkjøringa før Skovgård, påvei ned mot E6 nordover. Synes ikke den kler de sideskjørtene men... Grei bil da :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 jævlig fin:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 De gjorde nok det etter det jeg så i hvertfall:oohh Men uansett, den var grisefet! Var med når han tok bildene. Lekker bil!:win Kan ha skillevegg inni kassa :) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Kan ha skillevegg inni kassa :) Jeg håper det...ellers vil den HX2 subbern før eller siden blåse den Z-subben i filler :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Faen nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte FC istedenfor Golf:( Hold kjeft å kjøp deg 20vt til Golfen du. blah Utrolig fin den bilen ja, et praktfullt eksempel på at gammel japse owns! :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Denne hadde jo delvis driftestuk da :D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 denne var heftig ja.. utrolig forskjell mellom denne og en orginal FC.. har ikke hatt noe imot å vært eier av denne for å si det slik.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XenonHID Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Og der har vi grunnen til at en av drømmebilene er RX7 FC.. :D Bilen der er en RX-7 FC ja.. og tror nok at det er en av få som ruller på 19" hjul.. Mayhem: Kjøp min da.. Rullende kaross, kun momsa.. '91 turbo2 uten motor.. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 syns ikke akkurat hood scoop passa på en sånn bil.. vet for lite om rx-7 til å vite om detta kom originalt, men det tviler jeg vel på.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jete Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 syns ikke akkurat hood scoop passa på en sånn bil.. vet for lite om rx-7 til å vite om detta kom originalt, men det tviler jeg vel på.. Er orginal ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg