Rick Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hei! Har fått tilbud om å kjøpe meg en halvferdig BajaBug, med en motor fra en vw buss (vet ikke noe mer om den enn at den er 2 liter). Er det mye jobb å montere denne? Ser for meg muligens noe ombygning for å få girkassen til å smette på motoren? Eller kanskje det er lettest å bare bruke både motor og gir fra bussen? Noen her må jo ha gjort dette før, så kom gjerne med alt av problemstillinger..! Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Vet ikke hvordan det er med girkasse, men motoren skal passe inn uten alt for mye arbeid.. Vet om noen som snart skal begi seg ut på det samme.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Er det vannavkjølt 2liter eller luft? Får jo begge i "buss" Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Er det vannavkjølt 2liter eller luft? Får jo begge i "buss" Luftkjølt. Så vist du vet noe, bare kom med info om hvordan problemer jeg kan støte på :) Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 2 literen er jo en T4 motor. Den passer på girkassa, men du må slipe av ett av festene og litt annet mekk, men er ikke no problem å få den inn. Er så mange år siden jeg gjorde det sist, så husker ikke helt. Men ta en telefon til Unneberg Bil, de har greie på det. 33 33 06 06 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg