svein Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Hva med denne god-saken?? Nå vil vertfall eg ha Volvo!! thumpsup Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Hva med å lakka den sort, med to knall grønne striper over hele bilen? =) Eventuelt lakke den med to sølv striper, hvis grønnt blir for harry! (forresten, det kan ikke være harry for degm, så lenge du kjører Volvo ;) ) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Originally posted by svein Hva med denne god-saken?? Nå vil vertfall eg ha Volvo!! thumpsup Ooooh..! Nice paintjob! Jamaica neste eller no! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 jeg synes børsta stål som fader mot svart bakover.. illusjon av at du kjører så fort at lakken detter av.. :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 brodern har et bilde av en volvo med en sterk blå metallic, den fargen er fet!! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg