MKj Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Yo! Nå har det seg slik at jeg mista lappen for 3 mnd siden (87km/t i 60-sone). Fikk 3 mnd uten kortet og en heftig bot. Så nå som det har gått 3 mnd, lurer jeg på hvordan jeg får det tilbake? Ringe politiet? Ble tatt i Trondheim, mens jeg bor i N. Trøndelag. Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 så lenge prøvetiden var ute da du mistet den er det bare å ringe å si du skal ha den igjen..evnt. gå på BT og få midlertidig bevis! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Ok! Men skal jeg ringe mitt lokale politikontor eller må jeg ringe til tr.heim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Det skal komme i posten til deg rekommandert! Hvis du ikke har fått det, må du ringe der du mista det. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Kommer jo også annpå hvor lenge du hadde lappen før du mista den. Var du over prøvetida skal du få det hjem i postkassa. Eller så ringer du politi der du mista det bare :) Var du ikke over prøvetida må du sende inn ny søknad om å ta den på nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 I bergen,må du hente lappen på politistasjonen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg