B3ndX Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hei. Lurte litt på om noen har erfaringer med dette settet, har gått til annskaffelse av dette nå, av godeste AutoD, men har ikke fått satt det inn enda. Erfaringer mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Er vel kansje ikke så mange som har dette settet, muligens grunnet pris osv. Har hørt det skal være helt rått! har selv KS65.2 som jeg syntes spiller helt greit+ litt til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 La dette settet løsne og du vil bli overrasket.Tro meg.............:afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3ndX Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Fikk en meget grei pris på det, så det kostet meg ikke noe mer enn det et middelmålig sett hadde gjort uansett! Gleder meg stort til å få disse inn, er en skam å si det, men de må drives av Alpine spilleren min i starten, til jeg får amps osv. Men magnetene er jo så svære, så må bygges ut "litt" i dørene, før dette får plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg