rcfrik Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hei! Jeg og mutter'n har nå prøvd å skifte dekk på bilen hennes :P det gikk greit med det første dekket, etter mye banning. Da vi gikk til neste dekk viste det seg at hele hjulet var rusta fast i opphenget. VI har prøvd med rust fjerner og forlengings arm, men ingen ting virker. Noen som har noen ideer om hvordan vi kan klare det? HAr vel brukt opp halve rustfjernings boksen på 2 dekk, og vi er rimelig forbanna nå... Takker for svar! /rcfrik Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 en hammer å slå på boltene, hvis det er sånn at di stikker ut daa..elle pøs på med wd40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Sett på boltene/mutrene igjen, men la de være litt løse. Kjør en liten tur med mye rattutslag osv. Pleier å løsne da. Evt slå hardt oppe og nede på dekket når den er jekket opp, bare pass på at bilen står støtt. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Varmepistol var det eneste som fungerte for meg etter en time med slag, banning og hyling. Varmet bare opp felgen (ikke bolter, senter osv). Gikk ganske fort av da. Pluss at wd40 kom seg lettere inn imellom sprekkene også. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Sørg for at bilen står støtt, ikke på noen pinglete originaljekk! Så sparker du alt du klarer i toppen eller bunnen på dekket, men pass litt på så du ikke skader deg, eller mora di:cool: Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 takk for tipsa skal prøve de ut ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg