luckyducky Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hei vi er to gutter som skrur på en opel kadett stv. men vi finner ikke ut ossen vi fjerner merkene. det er snakk om opel merkene foran og bak. og de på sidene. Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locos Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 vipp de av med en flattrekker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hei vi er to gutter som skrur på en opel kadett stv. men vi finner ikke ut ossen vi fjerner merkene. det er snakk om opel merkene foran og bak. og de på sidene. Du får la bilen stå ute i et par timer. Det gjør jobben din lettere når du skal ta dem av. Jeg rev mine merker med et gammelt kredittkort. Ellers kan du også bruke hårføner. Husk ikke bruk skarpe metal gjenstander, da risikerer du å lage riper i lakken. Solen er ditt beste redskap.. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 er det bare klistremerker eller. Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 bruk fiskesnøre til å skjære vekk emblema og puss vekk limen med f.eks en svamp med sitrusspray.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 er det bare klistremerker eller. Ja, det er det. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vepsa224 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 er det ikke vanskeligere nei:P trodde de satt annerledes enn det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 :thanks :thanks :thanks :thanks takker for svar Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg