Audi80 Sport edition Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 hei! jeg har hatt innbrudd i bilen. det ble stjålet en 12"sub og en sony xplod forsterker. sub'en er av merket lightning audi i bolt serien. elementet er gult. http://img.clubic.com/photo/00129561.jpg hvis noen ser en annonse på disse produktene som selges i brukt tillstand setter jeg veldig pris på om noen gir meg beskjed. er utrolig bitter!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 hei! jeg har hatt innbrudd i bilen. det ble stjålet en 12"sub og en sony xplod forsterker. sub'en er av merket lightning audi i bolt serien. elementet er gult.http://img.clubic.com/photo/00129561.jpg hvis noen ser en annonse på disse produktene som selges i brukt tillstand setter jeg veldig pris på om noen gir meg beskjed. er utrolig bitter!!! hadde akkurat samme sub...men hadde en LA 300.4 amp å clarion spiller! alt blei stjelt:( så jeg vet at det er jævla kjipt! man :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Fetteren min hadde fått låne en del komponenter av meg da jeg har vært uten bil en stund nå. Men var så heldig å hadde innbrudd i bilen rett før påske. Kunne ikke da kjøre uten anlegg så han fikk låne enda mer, tror dere ikke han hadde innbrudd igjen forrige uke. blitt intervjua av avisen og blitt kåra til Follos mest uheldige bileier. :P Det som er blitt tatt hittil er en Pioneer P80-MP og en annen eldre Pioneer spiller, DVD-spiller med skjerm, RF P162 frontsett, to Dynabel 2502 forsterkere, to Dynabel 9412 elementer i lukka kasser pluss noen kabler og annet småtteri. Så om noen hører om noe sånnt til salgs i Oslo området hadde jeg satt pris på å få høre om det. Vi har en ganske god misstanke om hvem det er, men mangler bevis. Fetter kjenner flere litt høyere oppe i politiet så de har vært og samlet inn både fingeravtrykk og DNA bevis faktisk. Så vi får se hvordan det ender. PS. Hadde selvfølgelig ikke innbruddsforsikring heller da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg