Gå til innhold

5/6 kanaler

Ranger emnet


volvo240gl_1986

Anbefalte innlegg

hei, jeg lurer på om noen av dere vet av en god 5/6 kanalers forstærker som skall dra følgende, uten problem

5 1/4" jbl 75w rms, 225w max

6*9 lightning audio 70w rms 225w max

2 stykk jbl gt412 225w rms, 1000w max 4ohm

 

akkuratt for øyeblikket har en 4 kanaler(4*175w) boss fra 1800talet og enda en 4 kanaler boss iq-400.4 som jeg har brokoblet de 2 12" bassene på

 

vis noen vet av noe kan dere skrive ned linken, takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være en 5/6 kanaler ?

 

Jeg vil jo si at det er mer gunstig med en 1/2 kanaler, og en 4kanaler?

 

Den ene av de Boss forsterkerene kunne jo fint drevet frontsettet og 6x9'ene etter hva jeg kan se..

 

Ville heller lagt mer penger i en skikkelig strømsterk monoblokk, som kan voldta elementene dine etter ønske ;D Devil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være en 5/6 kanaler ?

 

Jeg vil jo si at det er mer gunstig med en 1/2 kanaler, og en 4kanaler?

 

Den ene av de Boss forsterkerene kunne jo fint drevet frontsettet og 6x9'ene etter hva jeg kan se..

 

Ville heller lagt mer penger i en skikkelig strømsterk monoblokk, som kan voldta elementene dine etter ønske ;D Devil

 

grunnen til att jeg vil ha 5/6 er att jeg synes det ser bedre ut med en forsterker en 2, og jeg er ikke ute ette noe "konkuranse anlegg" her går det på fest, så jeg trenger bare en som drar det jeg har brukbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115446

 

denne han karen her selger da?

 

har hatt en slik før! var faktisk utrolig imponert over den!

brukte tilogmed subkanalen i 1ohm en stund pga jeg solgte monoblokka jeg hadde og gadd ikke skru ut elementene som sto i kassa for å seriekoble dobbelspolene :P kjørte slik lenge.. og den lever i beste velgående i bilen til en kompis av meg enda!

don't hate the player, hate the game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår