volvo240gl_1986 Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 hei, jeg lurer på om noen av dere vet av en god 5/6 kanalers forstærker som skall dra følgende, uten problem 5 1/4" jbl 75w rms, 225w max 6*9 lightning audio 70w rms 225w max 2 stykk jbl gt412 225w rms, 1000w max 4ohm akkuratt for øyeblikket har en 4 kanaler(4*175w) boss fra 1800talet og enda en 4 kanaler boss iq-400.4 som jeg har brokoblet de 2 12" bassene på vis noen vet av noe kan dere skrive ned linken, takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Må det være en 5/6 kanaler ? Jeg vil jo si at det er mer gunstig med en 1/2 kanaler, og en 4kanaler? Den ene av de Boss forsterkerene kunne jo fint drevet frontsettet og 6x9'ene etter hva jeg kan se.. Ville heller lagt mer penger i en skikkelig strømsterk monoblokk, som kan voldta elementene dine etter ønske ;D Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hva med Helix dark blue sin 5 kanaler? :) Er vel noen her på forumet som kan komme med tilbud på den ;) Vet ikke hva som er budsjettet ditt, men du får nok denne ned mot 5000,- regner jeg med. http://www.iceaudio.no er importør. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Må det være en 5/6 kanaler ? Jeg vil jo si at det er mer gunstig med en 1/2 kanaler, og en 4kanaler? Den ene av de Boss forsterkerene kunne jo fint drevet frontsettet og 6x9'ene etter hva jeg kan se.. Ville heller lagt mer penger i en skikkelig strømsterk monoblokk, som kan voldta elementene dine etter ønske ;D Devil grunnen til att jeg vil ha 5/6 er att jeg synes det ser bedre ut med en forsterker en 2, og jeg er ikke ute ette noe "konkuranse anlegg" her går det på fest, så jeg trenger bare en som drar det jeg har brukbart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115446 denne han karen her selger da? har hatt en slik før! var faktisk utrolig imponert over den! brukte tilogmed subkanalen i 1ohm en stund pga jeg solgte monoblokka jeg hadde og gadd ikke skru ut elementene som sto i kassa for å seriekoble dobbelspolene :P kjørte slik lenge.. og den lever i beste velgående i bilen til en kompis av meg enda! Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg