Gå til innhold

It`s ALIVE!

Ranger emnet


Zone_bee

Anbefalte innlegg

Sveiset eksosanlegg i dag. Brukte sikkert tre timer. Kjørte EN tur, og da jeg kom tilbake hadde fremre skjøten bare røket tvert av :( Jeg hater bue-sveis! Tror jeg må kjøpe meg et MIG-apparat på første lønning...

 

Lyden ble faktisk ganske rå, med bare filter. Har en pop-off/blowoff valve jeg kan montere.... men hva syntes folk er tøffest??

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Facebook-Gruppen

Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøkk! Ræv! Hælvette!

 

Jeg har et bensin-problem... Driten tenner ikke ordentlig. Virker som den enten ikke får nok bensin, eller får uren bensin (særlig i oppoverbakke og ved full gass)...

 

Gir snart opp detta vettø...

Millhouse: hva med at jeg monterer min CB61 topp, på din kæsa motor, og sier jeg får "bruksrett" på G11R`n da???? :driving

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Facebook-Gruppen

Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en del "issues" med motoren, så har ikke fått fokusert så mye på bilder gitt... Viktig å huske at denne bilen ikke skal se bra ut, den skal gå bra.

 

LOOKS LIKE HELL & GOES LIKE HELL!!!

2266877_6_full.jpg

2266877_3_full.jpg

(ære være rævva mobilkamera)

 

EDIT: "Spinner på første, spinner på a`an....." *tralle*

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Facebook-Gruppen

Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny update:

 

Så jævli genialt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Fikk endelig ordnet problemet med ladinga og starteren, og kjørt i ca 1 dag...

SÅ RYKER DEN HELT SPLITTER NYE BENSINPUMPA TIL "#¤%&

 

Så nå er listen som følger:

* Fixe ny bensinpumpe

* Justere tenninga og gasseren

* Sveise eksoslekasjon

* Drenere bensintanken (ny bensinslange)

* Montere Intercooleren

* Kappe fjører

 

....og alt dette INNEN onsdag kveld denne uka.... :( HÅPLØST? (nesten i alle fall)

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Facebook-Gruppen

Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny update:

 

Så jævli genialt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Fikk endelig ordnet problemet med ladinga og starteren, og kjørt i ca 1 dag...

SÅ RYKER DEN HELT SPLITTER NYE BENSINPUMPA TIL "#¤%&

 

Så nå er listen som følger:

* Fixe ny bensinpumpe

* Justere tenninga og gasseren

* Sveise eksoslekasjon

* Drenere bensintanken (ny bensinslange)

* Montere Intercooleren

* Kappe fjører

 

....og alt dette INNEN onsdag kveld denne uka.... :( HÅPLØST? (nesten i alle fall)

 

Slik er det med gamle Daihatsuer. Mer tid i garasjen enn på veien.. :shake

Skulle gitt deg assist på flekken (selv om jeg sikkert bare hadde fungert som håndlanger ;)), dersom jeg hadde bodd litt nærmere.

Hva skjer på onsdag kveld? Må eksoslekkasje sveises da, "Goes like hell, looks like hell, rumbles like hell!" blah

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår