Ben are Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Trenger sårt en Bensin hjerne til 234F fra 740! Noen som kan hjelpe? HASTER!!!!!!! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 har en 740 med b234f motor stående i garasjen som er en kompis sin, han selger den i deler.. bilen er komplett bare uten motor.. Finner sikkert deler der om du trenger! edit : eller var det 760? men ihvertfall b234f motor var det i den! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Har du tlf nr til han kompissen din da? Er veldig intresert i såfall! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 jeg har en box liggende....på verdaln. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Du som sendte melding? Sorry at jeg glemte å svare, men har ikke desverre. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Har du tlf nr til han kompissen din da? Er veldig intresert i såfall! Bilen hans står i garasjen hos meg den, så skal nok gå greit serru :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Ha fått tak i!!! Men takk alikevell Nasty Boy. Og takk til MAXIS for RASK reaksjonstid...... Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg