patrix Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 De siste 2 ukene har det vært noen merkelige klunkelyder som høres ut som kommer fra høyre bakdekk. Det kommer som regel når jeg kjører over humper og ujevn vei, men også noen få ganger når jeg gir på litt. Det høres nesten ut som at klunkingen "følger hjulet" ettersom det går rundt. Jeg fikk onkelen min som er bilmekaniker til å se fort på det i dag, men han fant ikke ut noe annet enn at en foring begynte å bli litt slitt. Han mente at det ikke var nok til å lage alle de klunkelydene! Er det noen som har opplevd lignende før, eller vet hva problemet kan være? Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 jeg hadde litt klunkelyder slik som du beskriver de og byttet foringer og alt blei bra igjen.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 bytt foringene dine i bakstillinga og alt er i orden ;) standardproblem... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Takk for kjappe svar! Da satser jeg på å få gjort det en av de nærmeste dagene ;) Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 kanskje det er foringene/opphenget i toppen av støtdemperne Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Slik du beskriver det vil jeg tro det er bærearmsforingene. Har byttet mine, og problemet blei borte. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hva er prisen på nye foringer forresten? Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 kjøp deg powerflex foringer. mye bedre. priser finner du på gsbildeler.no eller koed.dk prisene er ikke skremmende Siter BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam) Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil) Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil) Sierra 2.0 L 85 mod Mazda E2000 kassebil (herjevogn) Nissan Cherry 1,5 (herjebil) Volvo 240 DL 85 mod (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 http://www.powerflex.no er billigere enn gs og disse.. jeg kjøpte derifra.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 øvre bruforinger bak eller øvre støtdemperforingene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 når man først skal bytte til powerflex noen plasser. så hadde jeg heller bytta hele veien siden man først begynner og tulle med det Siter BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam) Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil) Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil) Sierra 2.0 L 85 mod Mazda E2000 kassebil (herjevogn) Nissan Cherry 1,5 (herjebil) Volvo 240 DL 85 mod (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 hmm tenkte jeg skulle være en gledes dreper og fortelle det at det er vanlig at disse bilen sprekker/revner ved innfestingen av bakstillingen... og da kan slike lyder forekomme...dog dette er valig på biler som er spint og herjet litt med.... Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hmm tenkte jeg skulle være en gledes dreper og fortelle det at det er vanlig at disse bilen sprekker/revner ved innfestingen av bakstillingen... og da kan slike lyder forekomme...dog dette er valig på biler som er spint og herjet litt med.... Er mer av den sjeldne sorten av bilen revner, vet at det er en svakhet på e36, man får kjøpt ferdig forsterkninger som man sveiser inn. dette er originalt på m3 feks. koed.dk har disse forsterkningene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkienRacing Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Kammerat hadde akkurat samme som du forteller der i sin E36 for en liten stund siden.. Der hadde fjera knekt litt i toppen. Så smalt han på et komplett senkesett så blei d knall! :) Siter Mercedes 190e til sommern! ;) De med hjerne, kjører bil med stjerne! ;) *EVO3 styling* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Mange nyttige tips her nå! Jeg får ta bilen opp på bukk og undersøke litt! Takk for hjelpen Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg