MrDanger Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Noen som har tenkt seg dit da? Fra trøndelags området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 om jeg får sitte på så er jeg med :D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 hehe, er ikke umulig at det går ann da. iallefall hvis jeg kjører peugeoten :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 jepp skal dit:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Skal vel dit ja... Satser på å dra torsdag. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Må vel dit ja,regner med det blir lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Noen som har tenkt seg dit da?Fra trøndelags området? Nordmøre Gatebilklubb stiller mannsterke til Våler. Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Nordmøre Gatebilklubb stiller mannsterke til Våler. Hmmmm, når er det planer om å dra da? gøy å kjøre sammen med flere da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 har meldt meg på ihvertfall...drar tidlig lørdagsmorgen tenker jeg.. men blir vel å kjøre til oppdal på fredag for så å kjøre derfra lørdagsmorgen... får jeg 1,5 time mer på puta! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hmmmm, når er det planer om å dra da? gøy å kjøre sammen med flere da :-) Mange som starter på Torsdagen, skal nedover for å forberede stand. Ellers så blir det vel tidlig fredag på flere. Akurat noe tidspunkt er det ikke sagt noe om enda. Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jeg skal ihvertfall en tur nedover :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Mulig jeg tar meg en tur om bila kommer inn. Har egentlig jobb den helgen :( Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Mulig jeg tar meg en tur om bila kommer inn. Har egentlig jobb den helgen :( Ikke hørt om gro dagen da ;-) eller egenmelding hehe Og hvor skal bilen komme inn??? Tok ikke den helt jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Ikke hørt om gro dagen da ;-) eller egenmelding heheOg hvor skal bilen komme inn??? Tok ikke den helt jeg hehe, vikarjobb i hælgene, dumt å ta fri når jeg bare jobber der en måned liksom... Men ja, har søkt om utstillningsplass på våler blah Så får vi se hva det blir til.. Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Ahhhh Det skal jeg nå være enig i da, men kanskje det ordner seg likevell. Ett eller annet kan da ske hehe Må man søke om plass, for å få komme inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg