Stig78 Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 På vei mot Spikkestad istad møtte jeg på en rød Golf som tuta på meg når han passerte. Hva er greia? Du er den fjerde denne uken ! Det går an å beherske seg litt, og ikke måpe så vedderstyggelig :D Siter Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Ser man en fet så tuter man eller blinker med lysa:D Sånn er det bare:P Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig78 Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Joa, takk og greier, men jeg skvetter jo noe så jæ*** og begynner å titte etter kontroller og snikende onkler hehe Siter Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg