mikel Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Håper noen kan hjelpe meg med følgende. En arbeidskollega har en Audi 100 Avant 1994 modell. det er en 2 liter maskin i den. Den er kjørt 340000 km. Så mitt spørsmål til dere. Hvordan er forholdet mellom Audi motorer og lang kjørelengde. Har motoren sett sine beste dager eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Håper noen kan hjelpe meg med følgende. En arbeidskollega har en Audi 100 Avant 1994 modell. det er en 2 liter maskin i den. Den er kjørt 340000 km. Så mitt spørsmål til dere. Hvordan er forholdet mellom Audi motorer og lang kjørelengde. Har motoren sett sine beste dager eller? Hvis det ikke er gjort noe med lager,kamaksel,fjærer osv noen gang så er det nok slitt ja.. Men det kommer ann på mange faktorer feks hvor ofte oljen er skiftet, kvalitet på olje,om det er brukt motorvarmer og ikke minst hvordan bilen er kjørt osv.... Det er vel prisen som bestemmer her, men ta høyde for både motor, clutch og girkasse bytte etterhvert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikel Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Takker for svar. Det var vel det jeg hadde regnet med. Hva kan han forvente å få for den? Jeg ser for meg en pris mellom 35000 - 40000 kr. eller det urealistisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Prisen er realistisk hvis bilen er i noenlunde god stand. Husk at det er en 12 år gammel bil med taxi-kilometerstand! Du får en tilsvarende med 150 000 mindre kilometer for mellom 40 og 50 000 hvis du leter litt. Det gikk nettopp en 1995 A6 Avant 2.0 for kr 50 000, og den var ikke kjørt så mye. Billigste på finn akkurat nå er annonsert for kr 43 000, men husk at prisene aldri er faste. Prut til du blir flau! Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg