Gå til innhold

Tsbusa's E30

Ranger emnet


Tsbusa

Anbefalte innlegg

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med ny bil:) Syns jeg har sett denne før, tok det ca et kvarter med ferge for å hente den eller?

Slapp å ta ferga;) Jon kom til byen (Hvis du vet hvem han er..) Så ble det ordnet der;)

 

Viper_TsX: Hehe, jeg vet.. Må ta av stylinga i vinter ja... Den subber nedi bare jeg kjører over enkelte komlokk:S

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den kommer til å bli så lav at du må kreve staten for penger i vinter, if you know what i mean? ;)

 

Får å få den BMW`n der lav så må man nesten ta av stylingen. Hvis man senker den mere slik den er nå så tror jeg staten kommer til å kreve penger for å ha lagt igjenn all plasten på første fartsdumpen.

 

i alle fall slik den ser ut på bildet. felga og fargen var rå, veldig pen e30. Men den stylingen skjærer i øya mine.:shake

 

Er som Elgen sier. M-Tech stylingen er konge på en slik bil. Men for all del, er en fri verden.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i kr sund for ca 2 uker sia å da så jeg ei skikkelig råner sklie.. hehe ei blondine med m3 bredda e30... er det mange sånne nedi der eller

Hun heter Sigrid;) Ene gamle bilen til Prærein Racing, den er meget fin, dama og ja;) Er endel råe biler i denna lille byen ja...

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere har kommentert, bakfangeren var ikke pen. Org. fangere er pene nok for meg, har kanskje noe med at fabrikken faktisk legger litt tid og penger igjen i styling av bil ;)

Men, frontfangeren er dritpen, fargen er pen, felgene er pen, ja, det meste er veldig pent! Gratulerer med ny bil! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, griiisefin bil du har fått deg, er storfan av E30 og syns det er det peneste e30 karosseriet, felgene passet kjempebra på bilen, nesten like bra som Brock B1. Har et tips angående bakfangeren og det er å kappe av den nederste delen, blir veldig bra, snakker av erfaring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår