Bjoerhus Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Jeg plages med at tenningen av og til kuttes når jeg skal starte bilen. Det virker som om jeg vrir om nøkkelen, den bare dør. Det hjelper¨å ta ut nøkkelen å prøve på nytt, da kommer den som regel. Forrige eier mente at dette skyldtes at nøkkelen inneholder en sikkerhetskode, og at det er denne som skulle ha vært koda om.... Noen som har opplevd dette, og evt vet hva som er galt? Siter Audi A4 1996 Opel Omega 1997- Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Bj Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Dette skyldes som regel ukontakt i antenneringen til startsperren, ta bort kontakten og lodd ledningene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoerhus Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 er dette vanskelig, eller er det noe man får til..? Siter Audi A4 1996 Opel Omega 1997- Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg