Adzam Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Tenkte å koble opp en sub da jeg fikk vite jeg trenger remote fra forsterker til cd-spiller. Har en gammel Pioneer DEH-2300R og nå ser jeg etter en bra budsjett spiller med utgangspol for tilkobling til REM. Har sett litt på Alpine CDE-9843RM men står ingenting om rem, heller ikke på andre spillere på andre sider, er det slik at alle nye spillere leveres med det, at de ikke gidder føre det opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Begge har rem (remote) Det er kabelen som er blå og hvit. Hvis denne er dratt av eller noe så er det ikke verre en å kobble den via en bryter eller tenningen. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 ok takker, får gi det et forsøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Bare hyggelig:) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg