spurv Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 .. dvs, bakfangeren har "glidd" litt ned etter vintern. Er det noe måte å få denne opp igjen? strammeskruer etc?! Gjelder plasten :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 er ikke sikker på åssen modell du har.. men jeg har en 93 mod. og den har det samme skjedd på. Ved inspeksjon fant jeg ut at det hadde rustet bak plastikkfestet på den ene siden, og dette var grunnen. Eller så har jeg opplevd på en annen bil jeg hadde at festet hadde "hoppet" over... noe du ser om er tilfelle hvis du løsner fangeren og trer den på igjen. Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 1999 passat sedan... tror det ikke er rust :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg