Nytern Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Selger: -Infinity 8" treveishøytt -Roadstar Mp3-spiller -Dragster 6" midbassere -Denon cd-spiller -Defekt Lightning Audio 2-kanals forsterker. Ta kontakt hvis noe er av interesse. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Opp med seg.. Detta går billig asså.. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bården Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 heter infinity 8erne noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hmm.. Står bare Infinity Referance series som jeg ser.. De tåler 100w rms.. Det er brukbart:) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Cd spilleren.. har du noe nummer på den? pris på den sånn omtrent?.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Denon cd-spiller? Den heter DCT-670R Gi meg bare et bud du, krever ikke mye siden det er en gammel spiller.. God gammel Denon-kvalitet:) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Et spm. til: leser den brente cd'er? Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Siden det er en gammel spiller var den vel aldri ment for dette, men den leser 50% av cd'ene jeg mater den med. Aner ikke hvorfor den ikke leser resterende cd'ene :) Er uansett mest glad i brente cd'er. Den går for et par 100lapper + frakt, så den kan vel være en god bil nr2 spiller. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 jeg har spiller som tar 100% av brente plater så da tror jeg at jeg dropper det.. kan evt ta kontakt neste gang jeg er på Hamar så skal jeg ta den med meg for en 100 lapp.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 For en 100-lapp tester jeg heller om den tåler 1tonn bil for å si det sånn :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 pris på mp3-spiller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hmm.. Jeg aner ikke hva den er verdt for å være ærlig.. Den heter CD801MP/FM .. Du får komme med ett bud tror jeg.. Spilleren ser ihvertfall tilnærmet ubrukt ut:) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Sånn her ser den ut ihvertfall.. Litt av et juletre, men var faktisk overraskende bra i mine øyne:) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 For en 100-lapp tester jeg heller om den tåler 1tonn bil for å si det sånn :D tenkte kanskje jeg kunne gjøre det for deg da serru:assman Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hehehe.. Service gitt..:) Men uansett, bor nok langt unna Hamar dessverre.. Tynset. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg