bården Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Jeg kjører ford fiesta 96 modell.. jada bare le ;) problemet er at når jeg tar av tenningen, så slukker jeg all strømmen til spilleren, som begynner på cd1 sang 1 hver gang (cdveksler)... irriterende siden det tar lang tid å bytte cd... men vil ikke koble den direkte på batteriet, siden jeg er glad i å ikke gå tom for strøm, og er glemsom nok til å la den stå på ;) noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaldal Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Dette har vært tatt opp før. sjekk litt rundtomkring på forumet her så finner du svar Siter Volvo 760 til salgs. info på http://tinyurl.com/3e3ev3 Ford Mondeo 2L 16v BAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Høres veldig ut som at den røde og gule ledningen er byttet om bak. Bytt dette så går det seg til! Pleier å være slike kabelskodingser, slik at det er veldig lett. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bården Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Den røde og den gule? hmm... kan du si meg hva de brukes til? Er ikke bare bare å bytte om på ting som jeg ikke vet hva er og grille hele driten... edit: testet med multimeter... gul = konstant strøm, rød = tenningen... oki ;) men da var det vel ikke mer å si om dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bården Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Var nede i bilen for å fikse dette i dag... var ikke noe i veien med gul/rød... de var på riktig plass, og når jeg tenker meg om så husker den bass/diskant/volum osv... så da tenkte jeg: "hmm, kanskje det er noe lignende jeg må gjøre på cdveksleren!" og så koblet jeg ene pinnen som var ledig på veksleren til batteriet, og nå virker det... så nå vet alle dette til en annen gang ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg