overk Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Dette gjelder også GTI 8v, men det er jo ikke sikkert det hjelper på din bil "overk".Dette ble gjort på Brækkdans sin bil for å finne ut om problemet lå i kaldstart-sekvensen. Og det gjorde det... Men jeg sliter også med at bilen ikke startet på første forsøk når den er kald, og den andre gangen på jeg "skjinne" lenge før den starter, og da må jeg gi en del gass før den kommer seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 da skulle du ønske du hadde porsche tenker jeg ? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Men jeg sliter også med at bilen ikke startet på første forsøk når den er kald, og den andre gangen på jeg "skjinne" lenge før den starter, og da må jeg gi en del gass før den kommer seg. Prøv å legg opp ny jording fra batteri til chassi og gearkasse. Det er ofte så mye spenningsfall over jord, at det ikke blir nok strøm til tenning når starter går. Når da bilen kjører inn bensin via kaldstartdysa så lenge starter går, blir bilen rå, og vanskelig å starte. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Toppdekselet, og av med kammen, så ser du de.. Ligner små stempler.. Kost på deg en kvassere kam samtidig ;) Jeg har ikke skrudd så mye på motor at det gjør noe, men er dette noe èn med litt teknisk innsikt klarer å bytte uten at det blir alt for mye feil? Tenker da at jeg ikke får satt alt riktig inn igjen, og at det ikke blir tett rundt toppdeksel-pakningen. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg