Gå til innhold

'78 2.8i Ghia ombygd til '83


bilfrelstgrl

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med dette? Vil det by på mye problemer?

Har hørt om en annen hvor eieren ikke gjorde annet enn å skru.. Men vil helst ikke ta de alle under samme kam. Hvor ofte kommer en over en forsholdsvis strøken 2.8i ghia manuell..

 

Den har gått ca 116000, motor og girkasse er i bra stand...

'85 Ford Scorpio 2.0l : Ja, så godt som hel

'89 Audi 90 2.3l : H.I.F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ikke by på problemer hvis ombyggingen er gjort skikkelig.

Sjekk http://www.consulgranada.net

 

Og, 116000 kan du muligens ta med en klype salt. (det er ikke ofte man møter på).

Da jeg kjøpte min bil var det snakk om i overkant av 200 000, men etter samtale med enda tidligere eier, viser det seg at det nermer seg minst 600 000.

Men det sier bare en ting, KVALITET ;)

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det byr ikke nødvendigvis på mange problemer, men ville kikka en slik bil litt ekstra over i sømmene, er det ordentlig bygd om så er ledningsnett, alt elektrisk, interiør, eksteriør byttet, allt er som en 83 utenom dører(andre dørstoppere som ikke går omhverandre.

 

Sjekk opp slikt, 116 000 ville jeg stillt meg tvilsom til, hør etter ulyd på 5 gir, med og uten clutch, sjekk opp oljeforbruk, slakk i drivverk(klakk i bakaksel), rust i kanaler, hjulbuer og vanger, samt litt gulv.

Kikk etter jallkoblinger i det elektriske.

Ser dette bra ut og alt virker så hadde ikke jeg vært redd.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår