nissan_kar Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 noen som har filma eller bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Enda et treff som ikke har vært opplyst om på happenings forumet? :( Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Desverre Supraguy: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=112706 Hvert opplyst siden 8 April... Du har en ny sjanse den 16, hvis ikke du skal ty til alkoholens felleskap ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 ingen som filma? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Har noe film jeg får i kveld... må komp det først, er råfil så i morra tenker jeg ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Har noe film jeg får i kveld... må komp det først, er råfil så i morra tenker jeg ;) blir det noe film?? Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Har noe film jeg får i kveld... må komp det først, er råfil så i morra tenker jeg ;) ja venter spent.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 ehem... har ikke fått filmen enda, er volvoraaner som har den på cammen sin... Han sa han skulle få den på dvd dagen etter :P Skal ringe han nå ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 nææh, slutt å klag a fres, er russ å har vært på landstreff på lillehammer.. Ting går ikke altid like fort her serru:P Edit: Er vel ikke altid like rask når det gjelder filmer du heller fres. Vet ikke hvor det blir av den filmen som egentlig skulle kommet i vinter jeg;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 *host* ja den ja... ehem... Kommer neste vinter! neida skal vel være i orden snart den å vel... har klippa den mangler bare finstuss og musikk ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 hehe, bare brukt ett halvt år, åsså klager du på meg etter en uke?:P Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Ingen som har bilder? var da mange som sto rundt å tok bilder hele tia? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 var brukbart med fotografer der ja Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie_storm Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 har noen få + liten film, skal se om jeg får det ut i kveld Siter Cosworth 88 SEDAN prosjekt-klar 07 Sierra 86 IST bane bil Passat 99 STV Arbeids bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 [mase] Kommer det film snart eller? [/mase] Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg