eVicez Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Driver akkurat nå å skal skifte fløyte på mondeoen, men hvor i faen er den gjemt henne? Har leta igjennom absolutt HELE jævla motor rommet, begynner å bli passelig forbanna, å lure på om jeg kanskje har driti på draget. heh. hjelp noen?=p Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 kikk bak fangeren, vet at sierra og mange andre har den under/bak fangeren(sierra på V. side ved vange), Granada har bak grill. Håper dette kanskje kan være noen plasser du har glemt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 japp, driver å kikker som en tulling. Er passelig trangt å komme til, men ser ikke noe som kan ligne en fløyte heller. Den kan jo ikke være så vanvittig godt skjult, er jo en ting man må bytte i ny og ne Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 mellom innerskjermen og fanger og kanskje... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 fikk nettopp vite at ford har lagt fløyta til mondeoen INNI coupeen. hvor faen kan det være? heh. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Det hadde du hørt, tror det er Bullshit, kan kanskje være akvariet de mener, ikke inni i allefall. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GHIA99 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Kan denne være til hjelp, klippet fra Haynes: Removal 1 Apply the handbrake, jack up the front of the vehicle and support it on axle stands. 2 Unscrew the bolts, and release the clips securing the radiator lower cover to the front of the vehicle. 3 Disconnect the wiring from the horn terminal. 4 Unscrew the mounting bolt, and withdraw the horn with its mounting bracket from under the vehicle (see illustration). Refitting 5 Refitting is a reversal of the removal Siter 99 Mondeo Ghia 2.0 Sedan 84 Granada 2.3L jubileum (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 fløytene ligger inni bilen? wtf? Mine ligger hvertfall rett bak frontfangeren nede, er hvertfall ikke noe problem å se dem når du legger deg under bilen! Har ei på hver side.. Har mondeo mk1 Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 eVicez! tror noen har knabba fløytene dine hehe, de virker ikke og du kan ikke finne de, kan du finne ledningen til de da, eller er de også knabbet ;-) Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 min ligger rett bak grøftelyset på sjåførsiden. Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeltaJuliet Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 min ligger rett bak grøftelyset på sjåførsiden. Mine også, du må skru av den plata under for å se dem . Siter Ford __Mondeo__ 2.0 Ghia 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg