-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Forsterkeren blinker gult å går åver på røtt. Når det kobbles signal til den. uansett om ellementet er frakobblet. viss jeg kobbler til ellemente skurrer det og VELDIG, og dåli effekt før den kobbler over på røtt. har prøvd den i andre biler men samme sjer, aner ikke hva som kan vere feil. har ikke brukt (presset) den noe serlig hardt heller. tenkte jeg skulle spørre her før jeg sente den inn. Er d muli inn-gangen for audio (signal) kablene er fucka ? eneste jeg kan tenke meg til.håper noen kan hjelpe meg :jail Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Sikker på at ingen av utgangene er kortsluttet på noen måte? Er jordingen bra? Og sånn men som et lite tips: Vær så snill og skriv Norsk. Blir meget mye lettere å lese gjennom og skjønne hva du mener da. Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hadde samme problemet med min audison forsterker. dette var på grunn av jordingen til forsterkeren. er ikke sikkert at det er samme feilen. men sjekk jordningen. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 :afro Ring Rune på http://www.iceaudio.no ................................. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg