Mk2-16v Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 På vei ut av Oslo ved ulvøya møtte jeg det jeg tror var en koksgrå Jetta Mk2 cab med golf 2 baklykter. Det gikk litt fort men det lignet på en Jetta men det er mulig det var en Golf. Noen som kan bekrefte om det finnes noe sånnt i Norge? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Lignet litt på denne i fasongen..... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by Mk2-16v På vei ut av Oslo ved ulvøya møtte jeg det jeg tror var en koksgrå Jetta Mk2 cab med golf 2 baklykter. Det gikk litt fort men det lignet på en Jetta men det er mulig det var en Golf. Noen som kan bekrefte om det finnes noe sånnt i Norge? Hmm... Da fikk jeg bekrefet det! Tror det var samme bil jeg så på Ryen for et par uker siden... Blei så opptatt av den at jeg hodt på å kræsje! Hehe! Men tror jeg kan bekrefte at det finnes i Norge! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 kult ;) Får håpe den kommer på et treff en gang, hadde vært interresant å se litt nærmere på den.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by Mk2-16v kult ;) Får håpe den kommer på et treff en gang, hadde vært interresant å se litt nærmere på den.... Skal ikke si det sikkert for jeg fikk bare et bitte lite glimt av den bak noen andre biler i rundkjøringa på Ryen. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 hehe,den var tøff. liker den mye bedre enn golf cab (no offence). :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Tror det finnes en Golf 2 (Jetta?) Cab i Norge. Tror den stod til salgs på autodb for litt siden. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by pololars Tror det finnes en Golf 2 (Jetta?) Cab i Norge. Tror den stod til salgs på autodb for litt siden. Og her var den -> http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=227530 Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Går en sølvfarget slik i Røa-traktene. Absolutt sjelden sak :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 har sikla på de bildene over mange ganger før, visste abolutt ikke at det gikk en i norge, men det er jo hvertfall helt rått :) hehe, jetta ville jeg ikke akkurat kalt det :p Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by metz har sikla på de bildene over mange ganger før, visste abolutt ikke at det gikk en i norge, men det er jo hvertfall helt rått :) hehe, jetta ville jeg ikke akkurat kalt det :p Nei, men det lignet fælt på en Jetta i farta ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by Mk2-16v Nei, men det lignet fælt på en Jetta i farta ;) ;) forresten, hvis den bilen er godkjent må det ha vært en ________ jobb. ser for meg at det ikke er lett/billig å bygge veltebøylen rundt frontruta når ikke engang vw gjorde det. nå kan det jo hende at den i norge har vanlig veltebøyle da, jeg har jo ikke sett'n :D Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Är ingen Jetta!! Utan en golf det syns ju på karossens längd att den är byggd på en Golf!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by Polizei Är ingen Jetta!! Utan en golf det syns ju på karossens längd att den är byggd på en Golf!! det er jo det vi sier :D Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 AAAAHHHH. Svensker :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg