torslett Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Må ha meg nye dempere og foringer på audi'en.. Trenger egentli bare demperene bak, for de framme er bra enda.. Så jeg lurer på om noen vet om en plass hvor de selger dette billig ? og ett komplett sett med alle foringer ? En annen tanke jeg har er å bytte alle demperene til justerbare koni.. Hvor får jeg dette billigst ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 mekonomen selger just.koni til fwd audi 80 de har også foringer. Noen må du ha org. uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 altså, billigst det fer du på biltema. Eg kjøpte meg nye oljedempar forann på meca til min audi 80 b3, va 570kr. Men måtte kjøpe nye støvmansjetta til demparen og det kosta ein 250kr det og, men det er til begge side. Så nå er det bere å vente på arbeidslyst..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Vet ikke helt hvor mye jeg liker det biltema navnet.. Det er vell ikke beryktet for å være verdens beste.. I tillegg så er bilen senket 40mm så vet ikke helt hvordan dette gener seg med de demperene ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg