MGR Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 civic'n når den er lakka. men må pusse og lakke på nytt da:( starta å renne:assman flink som jeg var.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 skaff sandblåsingskabinett på biltema :) eller kanskje ikke+??? :P Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 skaff sandblåsingskabinett på biltema :) eller kanskje ikke+??? :P sandblåse modell bil av plast? det funker dårlig tror jeg... hehe. blir irritert på lakkinga da.. hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 skaff sandblåsingskabinett på biltema :) eller kanskje ikke+??? :P sandblåse modell bil av plast? det funker dårlig tror jeg... hehe. blir irritert på lakkinga da.. hehe. tom for grunning å:( Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 bare kødda :) men det hadde sikkert vært fort gjort da :D Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 bare kødda :) men det hadde sikkert vært fort gjort da :D haha. fort gjort ja! men måtte kjøpt ny da! hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 åssen lakk bruker du da? hold god avstand ca 30 - 35 cm er bra støvlegg første gangen-- Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 åssen lakk bruker du da? hold god avstand ca 30 - 35 cm er bra støvlegg første gangen-- hmm, bruker quick.. ja veit.. står det bak.. men tørker med en gang liksom:s å blir bare prikker liksom.. mulig jeg må riste bedre da.. hehe.. bmw'n vart bra med svart da.. skal ha svarte detalier på den.. å resten i blå:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg