srednA Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Et kjapt farge spørsmål til polo folka her. Jeg kom over en gulfarge jeg falt for. Har forhørt meg litt å lakkoden er LD2A. Han sier den kommer fra en polo 97 mod. Den eneste gule polofargen jeg har sett på en polo er CC. Stemmer dette, bilder? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Bilde har jeg ikke, men den ferskenfargen du sikter til var ganske vanlig på de to første årgangene av Polo 6N. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Bilde har jeg ikke, men den ferskenfargen du sikter til var ganske vanlig på de to første årgangene av Polo 6N. Ok, hadde bare ikke sett den før serru. Får kjøpe meg en boks å prøve:) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Denne fersken fargen var vel på de tiligste utgavene fra 95 til 97 tror jeg. Den var i samme klasse som mintgrønn...tror ikke de soøgte veldig mange... Har en av hver her i byen. Polo har 2 gulfarger...en mørk "møkkete" sennepsgul og den lyse CC fargen. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg