Gå til innhold

Noen som ser det ekkle i dette bilde?

Ranger emnet


Kennet

Anbefalte innlegg

her er noe jeg hørt har skjedd i rendalen. når mamma var ung.. tror jeg.. mange år sia.. så hadde de stått rett bak et 50 skilt med laser.. før 50 skiltet var det 70. så tok de alle de som ikke hadde rekt å bremse ned med en gang når skiltet kom.. jaja..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syntes det treet til venstre ligna litt på en dame-kropp... Men det kan også ha noe med at jeg trenger napp...

 

Men klarte du å finne frem kamera, slå den på, og ta bilde i fart? Rask...

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som den bakerste kid`en holder på å tryne på sykkel. Det var egentlig det jeg så med det første :p

akuratt det har jeg tenkt på når e har kjørt bil, tenk om en person velte, ell om vintern om noen glir ut i veien.. den er kinkig.

skulle vært rekkverk mellom vei og gangvei.hadde følt seg mye tryggere både som sjafør og fotgjenger da.

 

MoRt1N: oppi dalen (kvam) så er det en fartboks i 50 sona rett etter 70 sona, er vel den boksen som tar flest oppover her.. til og med bestefaren min ble tatt der og det er en kar som heller kjøre for sakte enn for fort for å si det sånn. han er vel som meg, heller slippe gass pedalen for å senke farten en å hogge seg på bremsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehhehe, steike. Ekkelt bilde :| Jeg ville ikke ha vært den politimannen nei. Men vist politiet er så kreativ, lurer jeg på hva det neste er. Om de sitter i forskjellige trær og måler, ligger nedi kumlokk, sitter borti veien i en busk, sykler forbi osv.

 

Men skal det ikke være sånn at politi er synlig i trafikk kontroller? Vær kontroll jeg har vært med på i Tr.heim står de me gule vester og et lite skilt der d står "stopp".

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal det ikke være sånn at politi er synlig i trafikk kontroller? Vær kontroll jeg har vært med på i Tr.heim står de me gule vester og et lite skilt der d står "stopp".

 

 

Vanlig kontroll eller fartskontroll?

 

Hvis jeg ikke tar feil, pleier laserkaren å gjemme seg langt inn i pokkervoll før stoppstedet, og melde inn alle som speeder til stoppstedet?

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge stemningen her, men ut i fra bildet ser dette ut som et strøk det ikke utgjør helt store skaden at de faktisk har kontroll...?:watchout

 

er faktisk en av de mest traffikerte veiene i asker de stod på! er 60 sone der! vil tro de fikk inn greit med penger denne dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er noe jeg hørt har skjedd i rendalen. når mamma var ung.. tror jeg.. mange år sia.. så hadde de stått rett bak et 50 skilt med laser.. før 50 skiltet var det 70. så tok de alle de som ikke hadde rekt å bremse ned med en gang når skiltet kom.. jaja..

 

 

Det er ikke lov. Da er reglene i tilfellet endret nå. For det er strengt forbudt.

Det latterlige er at nå MÅ de være "20 meter" fra skiltet. Makes no fucking difference? Er o fortsatt latterlig nærme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker sist år da di sto i 60 sonen ved bomstasjonen på motorveien inn til stavanger (for di som vet hvor det er) di delte ut maaaangen forenkla forelegg og tok et par serfikater den dagen. Sto og målte omtrent 50-100 meter fra 80 sonen, jaja di trengte vel penger til snutenes julebord... :deng

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten sak som er litt off topic men fortsatt aktuel.

en kompis mista lappen forrige uke, noe og 80 i 50 sona å da tenker vi selvsagt ja det hadde han godt av, MEN det var en utrolig kjip strekke å miste lappen på.

for var fra et kryss å ned til nedbremsings felte for utkjøring på e6.

1 ell 2 hus på den strekka, utrolig teit plass å ha farts kontroll i mine øyne, mye viktigere å ha kontroll der det utgjør en stor fare om noen kjøre fort sånn som i tettbebygd strøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår