MGR Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 her er noe jeg hørt har skjedd i rendalen. når mamma var ung.. tror jeg.. mange år sia.. så hadde de stått rett bak et 50 skilt med laser.. før 50 skiltet var det 70. så tok de alle de som ikke hadde rekt å bremse ned med en gang når skiltet kom.. jaja.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Syntes det treet til venstre ligna litt på en dame-kropp... Men det kan også ha noe med at jeg trenger napp... Men klarte du å finne frem kamera, slå den på, og ta bilde i fart? Rask... Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Ser ut som den bakerste kid`en holder på å tryne på sykkel. Det var egentlig det jeg så med det første :p akuratt det har jeg tenkt på når e har kjørt bil, tenk om en person velte, ell om vintern om noen glir ut i veien.. den er kinkig. skulle vært rekkverk mellom vei og gangvei.hadde følt seg mye tryggere både som sjafør og fotgjenger da. MoRt1N: oppi dalen (kvam) så er det en fartboks i 50 sona rett etter 70 sona, er vel den boksen som tar flest oppover her.. til og med bestefaren min ble tatt der og det er en kar som heller kjøre for sakte enn for fort for å si det sånn. han er vel som meg, heller slippe gass pedalen for å senke farten en å hogge seg på bremsen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hehhehe, steike. Ekkelt bilde :| Jeg ville ikke ha vært den politimannen nei. Men vist politiet er så kreativ, lurer jeg på hva det neste er. Om de sitter i forskjellige trær og måler, ligger nedi kumlokk, sitter borti veien i en busk, sykler forbi osv. Men skal det ikke være sånn at politi er synlig i trafikk kontroller? Vær kontroll jeg har vært med på i Tr.heim står de me gule vester og et lite skilt der d står "stopp". Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Men skal det ikke være sånn at politi er synlig i trafikk kontroller? Vær kontroll jeg har vært med på i Tr.heim står de me gule vester og et lite skilt der d står "stopp". Vanlig kontroll eller fartskontroll? Hvis jeg ikke tar feil, pleier laserkaren å gjemme seg langt inn i pokkervoll før stoppstedet, og melde inn alle som speeder til stoppstedet? Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Ikke for å ødelegge stemningen her, men ut i fra bildet ser dette ut som et strøk det ikke utgjør helt store skaden at de faktisk har kontroll...?:watchout er faktisk en av de mest traffikerte veiene i asker de stod på! er 60 sone der! vil tro de fikk inn greit med penger denne dagen! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MicrolaXx Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvor ble bildet tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 har bodd i akershus i 8mnd nå og har ikke møtt en eneste kontroll sålangt.. sikkert bare flaks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Hvor ble bildet tatt? Bilde er tatt i asker, drammensveien 2km sør for asker sentrum! superpolo : da har du vært heldig, er ofte kontroller her. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 her er noe jeg hørt har skjedd i rendalen. når mamma var ung.. tror jeg.. mange år sia.. så hadde de stått rett bak et 50 skilt med laser.. før 50 skiltet var det 70. så tok de alle de som ikke hadde rekt å bremse ned med en gang når skiltet kom.. jaja.. Det er ikke lov. Da er reglene i tilfellet endret nå. For det er strengt forbudt. Det latterlige er at nå MÅ de være "20 meter" fra skiltet. Makes no fucking difference? Er o fortsatt latterlig nærme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Husker sist år da di sto i 60 sonen ved bomstasjonen på motorveien inn til stavanger (for di som vet hvor det er) di delte ut maaaangen forenkla forelegg og tok et par serfikater den dagen. Sto og målte omtrent 50-100 meter fra 80 sonen, jaja di trengte vel penger til snutenes julebord... :deng Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 liten sak som er litt off topic men fortsatt aktuel. en kompis mista lappen forrige uke, noe og 80 i 50 sona å da tenker vi selvsagt ja det hadde han godt av, MEN det var en utrolig kjip strekke å miste lappen på. for var fra et kryss å ned til nedbremsings felte for utkjøring på e6. 1 ell 2 hus på den strekka, utrolig teit plass å ha farts kontroll i mine øyne, mye viktigere å ha kontroll der det utgjør en stor fare om noen kjøre fort sånn som i tettbebygd strøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Kanskje vi skal starte et parti:D Og om 40 år er det vi som styrer landet, og gjør det ulovlig for politiet å gjemme seg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Kanskje vi skal starte et parti:D Og om 40 år er det vi som styrer landet, og gjør det ulovlig for politiet å gjemme seg:D god ide, fritt for å være leder blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Kanskje vi skal starte et parti:D Og om 40 år er det vi som styrer landet, og gjør det ulovlig for politiet å gjemme seg:D tror faktisk du hadde fått med utrolig mange unger sjåfører på akkurat det der! Jeg slenger inn en stemme jeg:D Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg