Harrybo Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Trenger noen 14" felger da det er på tide for sommerdekk her oppe i nord. Har bare et sett med felger i denne størelsen da jeg kjører på 17" på sommeren hjemme på Østlandet. Men For tiden er jeg student i Alta. Har løse sommerdekk liggende så trenger bare felger. Noen som har det? Eller kjenner noen? Alt av interresse er ikke kresen på design. Er bare for å slippe å kjøpe nytt da jeg ikke bruker disse dekkene når jeg er hjemme. Mvh David mob 91844096 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 en bruktsjappe for bildeler er det vell der oppe (skroten).. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Ikke som jeg vet om. Har ikke sett noe til det her oppe. veit ikke hvor de gjør av vrakbilene sine her oppe jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har felger men disse befinner seg i Drammen men jeg har ikke tid til å reise noen steder på dagtid for å få sendt de. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115543 Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champions_of_Europe Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Ikke som jeg vet om. Har ikke sett noe til det her oppe. veit ikke hvor de gjør av vrakbilene sine her oppe jeg. Prøvå ring huggern i Kvalsund på 78 41 61 75. Er vell der di fleste bilene blir av... Hvilken bil skal du ha di på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InzMaizter Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Jeg har noen 14" eneste er at du må dra av gummien for det er helårs dekk på nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg