royy__ Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Skulle koble til dvd spilleren idag(etter mye om og men så fant jeg en plass å ha den) Sjekket at alle ledningene var der,noe de fleste ikke var :D Det var altså en rød strømledning, en svart jordledning(husker ikke om jeg sjekket at den faktisk var jord, men antar så), men ingen gul strømledning. Var også en grønn pluss høytallerledning og en grå minus hehe. Høytaller ledningene er jo ikke no problem. Koblet altså til den røde og svarte ledningen,switch-strøm og jord. Deretter skrudde jeg på tenningen men det var 0 liv i spilleren(som forresten er helt ny). Burde den ikke skru seg på tross mangel av gul strømledning? Kan det være for dårlig jording? Uansett, hvordan skal jeg trekke ny gul strømledning(konstant strøm)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 ta en liten kabel stumt mellom + og remotetilkoblingen på spilleren.. funker den da så legger du opp remote kabel fra tenningen til spilleren Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 ta en liten kabel stumt mellom + og remotetilkoblingen på spilleren.. funker den da så legger du opp remote kabel fra tenningen til spillerenDropp slik eksperimentering... Remotekabelen skal gi strøm UT fra spilleren, og at den liker å få 12 volt ferdig servert INN ville jeg ikke stolt på. Hva slags DVD-spiller er dette her? Er kablene nogenlunde merket, siden du vet den grå skal ha minus? Da hadde jeg prøvet det først, sammen med rød til Pluss. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Du sier at spilleren er helt ny. hvordan kan det da ha seg at den mangler kabler? Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royy__ Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 var ikke spilleren som manglet kabler, forklarte meg litt dårlig. Det jeg mente var at det manglet kabler i bilen, som orginalt skulle gått til radioen. Fikk ordnet det i dag, er ikke helt sikker på hva som var feilen, men jeg byttet iallefall batteri, mulig det andre var litt sløvt. Tok også å trakk ny konstant strøm kabel. Til slutt fant jeg en ekstra tykk jording som jeg trakk fra bak på cd spilleren til samme jordingspunkt som jord-ledningen på iso-kontakten. Da funket spilleren knall. Og etter endel modifisering til så passet den akkurat i hanskerommet. Skjermen fikk jeg også til å funke, men det var dåg ingen lyd fra skjermen, dette har jo forsåvidt ingenting å si i og med at lyden kommer til å komme fra anlegge, men allikevell, har en (u)vane med å ikke kunne la slike ting gå :p Når jeg fust har muligheten til å slenge inn et spørsmål, vurderte å støpe skjermen inn i "midtkonsollen" dvs i de små romma under varmeapperatet. Hva bruker dere til å støpe? Noen tips? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royy__ Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Btw, spilleren er en Pyle(view) dvd spiller. Nøyaktig merke husker jeg ikke i hodet. Men det er en gjennomsnittlig ok spiller :) Ikke no billig prix spiller, men heller ikke no luksus spiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg