Gå til innhold

Mine tilbakemeldinger fra Hellerudsletta og andre ting 29.April-1.Mai

Ranger emnet

Zetec

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne komme med litt tilbakemeldinger her fra konkurransene på Hellerudsletta :)

Selv kom jeg på søndag (noe seint som vanlig) og gjorde vel ikke annet enn å montere anlegget, kvale og finalen så tok vi vel kvelden etter å ha hatt en liten diskusjon om bassrace.. Og det var jo da det hele tok av for min del hvertfall :D

I løpet av kort tid stod jeg på samma hotell som Tor og Siv bodde på, jeg tenkte jeg skulle være smart å leie parkeringsplass i kjelleren, og jeg fikk med meg parkeringskort til bil og henger. Jeg kjørte ned til kjelleren hvor det var en lukket port som seff ikke gikk opp. Etter litt om og men så ringte jeg selskapet som hadde parkeringshuset (nr til sentral i oslo) hvor fyren da spør meg, hvor befinner du deg, og da sa det jaggu poff i hodet mitt hvor jeg tenkte, "hvor faen er jeg?" Så jeg sier til fyren på telefonen "hakke peil" hehe. Fyren tror jeg har misforstått spørsmålet så han spør det samma en gang til, og jeg svarer det samme (Jeg fulgte jo bare etter Tor, hadde jo ikke tid til å sjekke skilt :D ) Så der var det ikke noe hjelp å få, det var på vei opp innkjørselen igjen at jeg så at det var en kortleser rett ved nedgangen til park.huset, dyttet inn kortet og løp som faen ned igjen for å få kjørt inn kjerra, som gikk inn med ett nødskrik..

Så tok Tor, Siv og jeg en tur til Oslo for å spise på Hard Rock, trøtt som jeg var så gikk det også :)

Vel tilbake på hotellrommet så diskuterte vi Bass Race reglene, og etter div søking på forum fant vi utav åssen dette skulle være :)

Søndag morgen, skulle vi stå opp 08.00 (som selvfølgelig ble 08.30 hvertfall) og spiste frokost, og husk en ting folkens, pass opp når dere spiser mat sammen med Tor Steinar, han analyserer nemlig åssen dere spiser :D

Omsider var vi tilbake på Hellerudsletta, hvor de fleste allerede var på plass, godt parkert i sofaen ;)

Så kom det jo, ett problem jeg hadde, anlegget ville ikke gi lyd fra seg, det viser seg at noen har gainet den ene forsterkeren min til maks slik at denne tok kvelden, sånn skjer, fryktelig kjedelig, men men.. Fikk da koblet opp alt på den ene jeg hadde igjen. Og fikk helt greie resultater.

Så vil jeg gjerne si til Siv og Siv at det var jo moro å se at det var noen jenter med litt interesse for dette, selv om det bare var Siv som deltok og Siv som hjalp Tor..

Og jeg må bare beklage Siv at jeg tok fra deg både rekord og to 1.plasser ;)

Så takker jeg også Dag, Jan Erik og Arne Henrik for hjelpen jeg fikk de to dagene :)

Og en takk til Tor og Siv for en hyggelig bytur, alt i alt den beste dB-konken jeg har hatt så langt i min voldsomme karriere.

Og konklusjonen er:

Tor var mer eller mindre forvirret, jeg visste ikke hvilken by jeg var i, og for de av dere som ikke skjønte det er Siv og Siv to helt forskjellige personer :D

Da treffes vi kanskje på Ørje 20.Mai, om jeg orker å kjøre så langt :)

God Natt :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker deg også for all hjelp, hadde det ikke vært for deg så hadde jeg nok ikke klart å komme opp på det nivået jeg havnet.

Dette var jo min første dB konk, og må si at jeg ble veldig overasket over hvor lett det var å få hjelp av dem man "konkurerer" mot, skulle nesten ikke tro det var en konkuranse.

Sånn til info Nils, du var på hotel arena i lillestrøm. hehe

Håper vi ses igjen den 20 mai i ørje.

- Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges

- (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod

- (X) MB 300E 88 mod

- (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod

- (X) VW golf 1.6 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker deg også for all hjelp, hadde det ikke vært for deg så hadde jeg nok ikke klart å komme opp på det nivået jeg havnet.

Dette var jo min første dB konk, og må si at jeg ble veldig overasket over hvor lett det var å få hjelp av dem man "konkurerer" mot, skulle nesten ikke tro det var en konkuranse.

Sånn til info Nils, du var på hotel arena i lillestrøm. hehe

Håper vi ses igjen den 20 mai i ørje.

Lillestrøm ja, fant jo utav det når jeg kikka ut vinduet, "Norges varemesse" stod det på veggen på nabobygget :D

Jeg kommer muligens til Ørje også ja :) og skal prøve å holde meg til det området, har skjønt at det fort kan bli rot med opp til flere steder / byer å holde styr på :D

Satser på at jeg har noe nytt utstyr også innen den tid :)

Stemmer også for at vi tar en tur ut å spiser etter finalen for de som har lyst til det da.. Finner en grei pizzasjappe eller no..

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE, har du noen gang vært i ørje? det er ikke verdens navle for å si det sånn.

hehe, da tar vi det som det kommer, blir det sol kan vi vel kjøpe en skau med pølser og grille litt istedet :)

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det virker mer koselig da. fyre opp noen engangs griller og grille pølser og burgere

Da tar jeg enten med meg kapellet til hengeren, eller ett 3x6 meter partytelt i tilfelle regn osv :)

Så kan vi holde på hele dagen lang :D

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres meget bra ut. Er jo greit å få til noe som er litt sosialt også, så man kan bli litt kjent med folkene i miljøet.

- Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges

- (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod

- (X) MB 300E 88 mod

- (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod

- (X) VW golf 1.6 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men da sier vi det, neste dB-drag på Ørje så tar vi en grillings. Om det blir pølser eller Tor vi griller får vi nesten finne utav der og da :D

Var også til intervju med Bilmagasinet i Arendal i dag, så får en artikkel der 9.Mai, bare synd jeg ser helt jævli ut på bildene så det ødelegger vel hele artikkelen tenker jeg :P

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider