dalheim Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=265759 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=275064 Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Kamerat skal selge sin vw polo nå. Men den blir vel for dyr? Skal vel ha rett i overkant av 100k for den.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Blir desverre litt for dyrt det ja.... Gidder ikke å ta opp lån og greier:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by Jonaldo Blir desverre litt for dyrt det ja.... Gidder ikke å ta opp lån og greier:) Skjønner. :) Du får si ifra hvis du vet om noen som har lyst på en kul LAV vw polo :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Det skal jeg gjøre vettu'! Legg ut noen bilder av den, så kan jeg jo vurdere det.... Polo er stilige biler det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Vw polo color concept. Skiftet til annen bakfanger nå. Han har også liggende sideskjørt til bilen. Men den blir farlig lav da.. :rolleyes: Denne er altså tilsalgs. Mer info kommer. Legger den antakelig ut for salg idag. edit: Vi skal ta nye bilder av den ikveld forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Stikkordet er TURBO. Prøv en Mazda 323 GTX. Klarer kanskje å få en for den prisen, men da er det fare for at den er noe shabby.... Gamletypen 323 (4wd Turbo heter den) er også artig kjærre, men det sviver ikke så mangen av de lenger. I begge tilfeller så må de modifiseres litt. Chip, luftfilter og eksos + litt høyere trykk. Da går det bedre enn det meste annet i den prisklassen. Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Dritkul den Poloen da!!!! Blir dobbelt så dyrt som jeg hadde tenkt meg, men det frister.... Blir jo ikke store lånet da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by Jonaldo Dritkul den Poloen da!!!! Blir dobbelt så dyrt som jeg hadde tenkt meg, men det frister.... Blir jo ikke store lånet da. Blir ikke store lånet nei. 50.000,- i lån og da har du en strøken og ny bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Gi meg et tilbud jeg ikke kan si nei til da....... Hva er gjort med bilen? EU? Gummi? Strøken i lakk + interiør? Utstyr? osv... Hvor i landet står den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by Jonaldo Gi meg et tilbud jeg ikke kan si nei til da....... Hva er gjort med bilen? EU? Gummi? Strøken i lakk + interiør? Utstyr? osv... Hvor i landet står den? Hva som er gjort med bilen? MASSE! Bilen er Eu godkjent i 2002. Så må inn til Eu igjen neste år. Bilen er veldig bra velholdt både med tanke på lakk og interiør. Mulig det trengs nye dekk på bilen, så det er mulig å prute på prisen som står der. Utstyr? MASSE utstyr. Se på AutoDb annonsen. Dette er jo Color concept så ALT er skinn. Manuelt soltak. El ruter................ osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Da har jeg kjøpt meg bil........ Takk for hjelpen folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Og vanlig bilforumet.net skikk, er å fortelle hva slags bil du har kjøpt, og litt om bilen. Bilde er jo også et lite must :cool: Uansett, grattis med ny bil.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Originally posted by Mort Og vanlig bilforumet.net skikk, er å fortelle hva slags bil du har kjøpt, og litt om bilen. Bilde er jo også et lite must :cool: Uansett, grattis med ny bil.. amen!!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Jævlig flaut da, men når dama har lyst på Fiat Punto 55s med en dvask 1,2 liters motor er det bare å lystre..... Skal prøve å få gjort litt med den selv om utgangspunktet er elendig. Har penger til overs til sånt! Fiat får man jo slengt etter seg vettu'! Bilder kommer når den blir respektabel nok til å vises frem..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg